CSIR

WSTĘP

Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.csir.susz.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2016-10-18.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2016-10-18

 

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

 

TREŚCI NIEDOSTĘPNE:

- brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków;

- brak audio deskrypcji dla materiałów multimedialnych;

- niektóre odnośniki nie posiadają tytułów;

 

DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI I METODA OCENY DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-09.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny z wykorzystaniem testu EIII (www.checkers.eiii.eu), który wykazał, że strona internetowa www.csir.susz.pl spełnia wymagania dostępności w 96 procentach.

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki

 

INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Wojciech Laskowski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 55 278 70 08. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

 

POSTĘPOWANIE ODWOŁAWCZE

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/

 

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZA

Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, ul. Piastowska 5C, 14-240 Susz.

Do budynku prowadzi główne wejście od strony ul. Plażowej z poziomu chodnika wyposażone w podjazd dla wózków. Sekretariat oraz biuro dyrektora znajdują się po prawej stronie od wejścia. Budynek wyposażony jest w krzesełko schodowe umożliwiające mechaniczny transport osób z niepełnosprawnością na I piętro. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, na końcu korytarza po lewej stronie patrząc od wejścia głównego.

Na parkingu przynależnym do budynku wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.

 

Wynajem Hali Sportowej:

  1. Zajęcia sportowe (grupy indywidualne)
  • Sala duża 80 zł brutto /1h
  • 1 pole (1/3 sali) 30 zł brutto /1h
  1. Zajęcia sportowe (stowarzyszenia i organizacje z miasta i gminy Susz)
  • Sala duża 40 zł/1h brutto
  • 1 pole (1/3 sali) 15 zł/1h brutto
  1. Obozy sportowe
  • Sala duża 100 zł brutto /jednostkę treningową (1,5h)
  • Sala fitness 15 zł brutto /jednostkę treningową (1,5h)
  1. Inne:
  • na imprezy estradowe i inne wg uzgodnień indywidualnych trwające do 5 h (licząc od momentu udostępnienia obiektu dla publiczności do chwili opuszczenia hali przez uczestników imprezy) oraz na imprezy targowo – wystawiennicze - 3000 zł brutto
  • na imprezy estradowe i inne wg uzgodnień indywidualnych trwające powyżej 5 h (licząc od momentu udostępnienia obiektu dla publiczności do chwili opuszczenia hali przez uczestników imprezy) – kwota bazowa + 300 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę
  • przygotowania i demontaż – 500 zł brutto

 

Wynajem sauny:

  • 25 zł/1h brutto

 

Wynajem Sali konferencyjnej z aneksem kuchennym:

  • 20 zł/1h brutto

 

Wynajem pomieszczeń:

  • 126 i 129 I piętro, 200 zł brutto /miesiąc
  • 129 I piętro 10 zł/h
  • 126 I piętro 20 zł/h
  • 139 I piętro, 300 zł brutto/miesiąc
  • 104 I piętro, 40 zł/1h brutto
  • Przy saunie (negocjacje)

 

Wynajem Sali Fitness:

  1. Na zajęcia sportowe komercyjne:
  • 100 zł brutto /miesiąc
  • 10 zł brutto /1h
  1. Na wystawę, kiermasz itp.:
  • Do 5h - 500 zł brutto (liczone od momentu udostępnienia)
  • Powyżej 5h – kwota bazowa + 120 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę

 

Wynajem namiotów:

  1. Festyny itp.
  • 1 namiot 50 zł/dobę brutto

 

Wynajem stołów do tenisa stołowego:

  1. Po za terenem hali sportowej (na potrzeby zawodów w innych obiektach):
  • 1 stół 200 zł/dobę

 

Wynajem sprzętu do konserwacji orlika (usługa obejmuje wypożyczenie sprzętu wraz z osobą uprawnioną do obsługi):

  • Ciągnik wraz z całym sprzętem konserwacyjnym, jednorazowe czesanie boiska rozmiaru Orlika – 1500 zł brutto
  • Czesanie boiska pełnowymiarowego – 2500 zł brutto

W długi weekend majowy Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu będzie nieczynne.

W związku z odbywającym się w hali CSiR Susz egzaminem gimnazjalnym nastąpią zmiany w harmonogramie zajęć sportowych.

Ochrona danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informujemy, że:

 

1. Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu
Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie: ul. Piastowska 5c, 14-240 Suszu
- przez skrzynkę elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

3. Przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a) RODO -osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
Art. 6 ust. 1 lit. e RODO- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;

 

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane następującym odbiorcom będą kategoriom odbiorców:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa
- podmiotom zewnętrznym w przypadkach ściśle określonymi przepisami prawa
na podstawie umowy powierzenia danych osobowych i tylko zgodnie
z polecaniami Administratora Danych Osobowych.

 

5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas wynikający z przepisów prawa lub
z zawartych umów

 

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

 

7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.

 

8. W zakresie, jakim udzieliła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00

 

10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

 

11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika
z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa

 

Jak co roku zapraszamy Was, kibiców do wspólnej zabawy poprzez udział w Plebiscycie o Złotą Różę 2018.
Jest to forma nagrody publiczności za wkład i trud w karierę naszych sportowców.

 

Forma głosowania pozostaje bez zmian. Od godziny 12:00 w poniedziałek 3 grudnia do godziny 12:00 w środę 12 grudnia na stronie www.csir.susz.pl dostępne będą ankiety dla wszystkich 5 kategorii. Głosować będzie można codziennie.

 

 

 

AKTUALIZACJA:

W związku z dużą skalą problemu związaną z brakiem możliwości oddania głosu przez wielu użytkowników podjęliśmy decyzję o WSTRZYMANIU GŁOSOWANIA.

W chwili obecnej pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem plebiscytu. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu

 

adres:

ul. Piastowska 5c

14-240 Susz

tel./fax: (55) 27 87 006

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 744-174-24-21

REGON: 280230734

 

Konto bankowe: 

Bank Spółdzielczy w Suszu

65 8320 00005 0000 2544 2000 0010

 

Dane do faktury:

NABYWCA: Gmina Susz, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, NIP 744-166-08-29

ODBIORCA/PŁATNIK: Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu

Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II również włącza się w pomoc dla Karola. Zapraszamy 11 lutego do hali CSiR gdzie odbędzie się turniej halowej piłki nożnej oraz różne występy artystyczne. Szczegóły widnieją na plakacie.

Ferie zimowe 2018 na sportowo w CSiR Susz. Zachęcamy do czynnego udziału w zajęciach.

herb Gminy Susz profil CSiR Susz w serwisie Facebooklogo Suski Ośrodek Kultury logo UKS TRS SuszOrlik przy CSiR Susz Suska Liga FutsaluRozbiegany SuszSekcja LekkoatletycznaCrossfit Team Susz Orzeł UlnowoVolley Vasyl CSiR Susz KS Tęcza KamieniecKS Unia Susz Akademia PIłkarska Młode Talenty Unia Susz